02 October 2011

Sunday Yang Blur!!!!!!!

Its Sunday today.Orang lain semua seronok berehat kat rumah.Aku juga yang sibuk bekerja.Apa nak buat bengkel sampai dah tak boleh nak parking.....Kerja plak sensorang hari ni memang sangat memalaskan.Aku sampai bengkel pun dah pukul 11pg.Perut pun dah lapar singgah dulu kedai mak aku mamam.

Start kerja hari pun dah panas.Memang lemau dibuatnya...dah la aku ni nye kulit ni agak2 hitam laaa kena lak panas bertambah la hitam di buatnya.Mak saya kata hitam itu menawan hahahaahaha.S Xde siapa ke nak datang teman aku buat kerja...bosannya kerja sesorang ni.Dalam pukul 6 petang settle sudah kerja aku.Tapi bila aku siap-siap kemas ada lak sorang pakcik ni mintak tolong tengokkan kereta dia.Nakkk...tolong tengokkan kereta pakcik...lampu tak nyala....pakcik nak balik Kuala Pilah ni....kesian lak aku tengok pakcik ni....terlambat sudah aku nak balik rumah.

Kat sini aku nak minta maaf dengan Pak Din dengan Eiz sebab tak datang kenduri rumah korang...Bukannya tak nak datang tapi aku tersalah tarikh.Aku ingatkan hari ni kendurinya rupa-rupanya semalam..sorry sesangat ye.

Dah xde idea dah nak merapu ni...till later....

0 comments:

Post a Comment