03 October 2011

Merapu Saja

Dari semalam aku ni memang payah nak tido.Macam2 benda bermain kat kepala otak aku ni.Kerja pun terganggu disebabkan benda ni.Ntahla nak cerita salah tak cerita pun salah.Benda ini memang sangat mengganggu aku la.Duh apa la yang aku nak buat ni

Fedup la aku dengan benda-benda yang mengganggu emosi aku ni.Bila emosi terganggu mulalah penyakit aku semakin menjadi-jadi.Orang yang tau pasal sakit aku ni selalu tanya tak pergi berubat ke.Kalau dah setiap 2 minngu aku kena spend rm350 utk ubat penyakit ni lama-lama aku sendiri tak tahan nak spend banyak tu.Kalau boleh sembuh takpa...ni dia cuma just jangan bagi sakit ni melarat.Aku putus asa la....Aku berserah pada yg kat atas tu je la.

Masa aku update blog ni aku berada kat Downtown Mines...sesajer lepak dgn best buddy aku saudara Use Arshad....tgk gelagat dia jual barang barang tepon dia....macam-macam ragam customer hhahaha....Makin lewat makin ramai orang....huhuhu....Terhibur gak la hati ni melihat bermacam ragam manusia.Yang bercouple mesti ada benda yang sama diorang pakai.Paling kokak selipar sama kaler.Yeah...sehati sejiwa la kononnya..Jalan pun rapat rapat hehehe....Ce tgk org dah kawin...Laki kat depan...Bini tinggal kat belakang dgn anak-anak.Mesti camtu punya...
Ada separuh tu biar je anak-anak diorang bersepah....

Apa motif aku menulis malam ni pun aku tak tahu...mungkin sekadar ingin mengisi masa aku yang terluang ni dan cuba meluahkan apa yang tak terluah...hmm ntahla..Biarlah masa yang tentukan arahnya kehidupan ini.

1 comments:

Anonymous said...

anak bersepah tu trend gua..akakkaka

Post a Comment