20 October 2011

-Salahke?-

Tadi masa aku tengah bekpes kat kedai mak aku ada la satu couple ni yang aku tengok banyak menarik perhatian customer2 lain yang sedang bekpes kat situ.Couple ni yang perempuannya memang cantik la...ala2 model gitu...tapi yang lelaki ni...xde la hensem...Aku tengok orang keliling duk usha2.

Persoalannya salah ke mamat tak hensem tu keluar makan dengan awek cun tu?Orang yang memandang couple tu mesti pikir macam2 aku rasa...termasuklah aku.Ye...perkara pertama terlintas kat kepala otak aku ialah...untungnya mamat ni dapat awek cun cam model.Aku perhatikan meja2 keliling aku pun duk perhatikan couple tu.Lepas tu aku terdengar dari meja sebelah aku ada satu geng ni makan..antara yang aku dgr ialah
-buta lah awek tu
-apa lah ayat mamat tu pakai
-mamat tu mesti kaya.
Pastu ada lagi la aku dgr tak dgr je.


Persoalannya....salah ke mamat tu keluar dengan awek cun tu?Kalau ye diorang couple mungkin awek tu suka kat mamat tu sebab dia baik.Kalau lelaki tak hensem mungkin pompuan tu rasa selamat sbb lelaki tu x hensem...bila x hensem market pun takde.So awek tu rasa secure.Ntah la aku pun tak tahu kenapa perlu ada tanggapan negatif bila lelaki tak hensem keluar dgn awek cun....dari masuk kedai sampai keluar kedai orang duk memandang....jelesss la tuhhhhhh.hahahahaha

***time to work..byebye***

4 comments:

Ain Twitty said...

macam cerita she's out of my league kan. he's a 5, she's a 10.

Unknown said...

Hahahaha...yesss

Adik adik said...

hahaha.. best aper bila kuar dgn orang yg bagai xsecocok dgn kita.. sbb masa tu boleh bikin orang lain bepikir bukan2...pastu diorang akan dengki..ahahaha... contoh terdekat ...xpayah lah kakakkaa

Anonymous said...

biasanya lelaki muka xhensem banyak duit....hahahaha...lelaki muka hensem ni selalunya kaki pau perempuan.habok pon tadak!

Post a Comment