21 October 2011

***Tenssioonnnnn***

Morning...pagi2 lagi aku dah nak eksiden dengan lori...suka hati mak bapak dia je keluar simpang...sib baik aku sempat elak..kalau tak dah jadi arwah tah apa aku sekeluarga.Apa pun alhamdulillah syukur tuhan masih menyayangi kami sekeluarga.

Semalam disebabkan otak aku dah jem+stress aku balik rumah awal.Golek2 depan tv sampai teritdur.Sedar2 dah pukul 3pg huhuhu...terjaga sebab lapar...pergi dapur makan roti gardenier je pastu sambung tido...pukul 6.30 cik ain kejut.

Hari ni aku ingat nak siapkan evo3 khan ni tapi dari pagi aku nak aktifkan maxis broadband aku x lepas2.tensen tul aku dibuatnya..Bertambah jem la kepala otak aku ni dibuatnya.Apsal la benda ni nak kena online baru leh setup??? Sakit nye jiwa aku.....

Petang ni nak tengok van si yus aka luncai kat pasar malam...special service wa bagi kat lu derr...Cik ain plak cakap nak gi shopping hari ni lepas sekolah dgn kawan dia......aku plak tetiba teringin nak tgk movie 3musketeers..hah...mampossss.....

1 comments:

Ain Twitty said...

Nk pi tgk wayang? Nak ikoot

Post a Comment