05 October 2011

**No Title**

2.30am....aku baru balik pusing-pusing dengan my little princess Nurul Wani Hazirah.....Hmmm mata pun tak mengantuk lagi ni...mana taknya dari pukul 5ptg aku tidur sampai pukul 11 malam.Bangun tidur aku tengok budak kecik ni tak tidur lagi.Aku pun bawalah dia naik kereta pusing-pusing...ke sana ke sini aku bawa dia...last-last tertidur juga dia.

Hari ni badan aku rasa ok sikit selepas makan ubat dan tidur yang panjang tadi.Bbm aku ada msg dari mrveru....Damn...baru aku teringat yang mrveru ada sikit masalah dengan pasangan hidup dia....rasa bersalah plak tidur...kesian dia...aku try reply msg dia kat bbm and no answer just delivery...last msg aku x delivery just pending....dimanakah mrveru sekarang ni agaknya...just hope nothing bad happen to mrveru

0 comments:

Post a Comment