13 October 2011

Spoilled My Day

Assalamualaikum dan salam sejahtera to all bloggy.Semoga korang semua berada dalam keadaan yang sihat dan bahagia dalam menempuhi hari hari koarang.Pagi ni aku tak tau la nak merapek apa kat sini tapi jiwa aku tengah bosan ni mengadap enjin dan tuan2 punya kereta ni.

Semalam aku balik awal memandangkan adik aku Ayie ada so aku pun bagi la dia handle bengkel.Balik rumah aku terus tidur dan tak sedar apa...tau2 pukul 6 pagi tadi Cik Ain kejut aku...wahh bukan main lama aku tidur...alhamdulillah tuhan tu bagi aku sedar lagi..kalau dia bagi aku tidur selama-lamanya tak ke haru jadinya.Cik Ain kata cikgu2 ada wat PotLuck hari ni so aku pun bawak dia gi kedai beli apa yang patut.Memang luck la sangat sapa yang makan tu hhahahah..Cik Ain jgn marah haaa...

Lepas hantar CikAin aku mandikan wani terus hantar rumah pengasuh.Memandangkan aku balik awal semalam so aku tiada masa untuk bersantai dengan wani pepagi ni.Lepas hantar wani terus pergi bengkel..baru nak start kerja cik polis datang nak wat spot check.hmmm pepagi dah kacau dah diorang ni.Ingat aku ni jahat sangat ke nak wat kerja2 tak elok tu.

Dorang pun mulalah ambil no chasis tiap kereta pastu key in kat lappy dorang...semua clear...pastu sibuk tanya enjin2 kat atas lantai bengkel aku tu enjin curi ke apa...haisshhh bodoh betul laaa...ingat aku ni apa...peniaga barangan curi ke...kemon laaa...dorang ni kalau x jumpa salah orang tu seboleh-boleh nak cari salah orang.Pastu pegawai dia yang amik ic aku cakap yang aku ada rekod....what the f**k....rekod tu tahun berapa...bodoh laaa...dah bertahun2 lamanya rekod tu...apa kena mengena dengan hari ini...macam sial laaaa....bertekak juga la aku dgn dorang last2 diorang pun bosan agaknya terus blah...

Aku juga manusia biasa yang pernah melakukan kesilapan...janganlah kerana kesilapan aku yang lalu itu korang jadikan alasan untuk mencari salahku yang baru...korang just spoilled my day.....

1 comments:

Ain Twitty said...

i'm sorry to hear those things.

takpe lah, cheer up!

Post a Comment