04 October 2011

Feeling Sick

2am in the morning.Still can't sleep.What should I do?This is so annoying.Yeah...pukul 3 pagi mata aku masih terkebil-kebil.Kepala sakit...satu badan rasa pedih-pedih.Inilah akibatnya kalau aku tak cukup rehat mulalah penyakit aku ni bermaharajalela.Golek kiri tak kena,golek kanan tak kena semua serba tak kena la.Sunyi sepi kat dalam bilik ni...yang kedengaran hanyalah bunyi tik...tik...tik...hehehe..bunyi jam kat dinding tuh.

Apa aku nak buat ni?Bosannya....time-time camni teringat aku kat mr veru.Aku harap dia mendapat tidur yang nyenyak dan mimpi yang indah....Last text aku dapat melalui bbm darinya mengatakan dia tengah marah sangat dan nak tido.Aku gak yg tak boleh tidur ni.Aku ada banyak kerja esok yang perlu diselesaikan kalau tidak sah sah aku kena maki hamun dengan customer aku.Nak bbm xde member lak.Selalu mr veru je la yang layan aku time2 camni.Ade je idea dia nak buiat aku gelak.Ni hari ni dia cam ada masalah je rasa bersalah lak aku tak buat dia happy.Teringat lak mak aku selalu cakap kalau kita banyak sangat gelak nanti nak menangis la tu.Aku tak tau sejauh mana kesahihan fakta tu.

0 comments:

Post a Comment