30 September 2011

No Fun Anymore!!!!

Dua tiga hari kebelakangan ni aku rasa bosan.Apa yang aku buat semua tak menjadi...kereta aku yang elok leh jadi rosak aku kerjakan...Ntah apa yang aku pikirkan ntah.Banyak sangat benda yang bermain kat fikiran aku ni.Macam-macam hal berlaku...Wani dengan pengasuhnya...kereta aku rosak terbengkalai.....kehidupan aku dah di luar kawalan aku sekarang...leh ke aku cakap camtu...penyakit aku pun dah bertambah teruk....pada yang tau tu tau la ye tentang sakit yang aku alami kat tubuh badan aku ni.

Kadang-kadang orang kat keliling kita tak paham masalah yang membelenggu kita...takkan semua kita nak cerita kat oranng...ada benda kita boleh kongsi dan ada benda kita hadapi sendiri.Satu benda yang selalu aku hadapi ialah kalau orang susah aku senang je nak tolong tapi bila aku susah semua buat tak tahu je.Mungkin tuhan tu nak duga kesabaran aku.....ya mungkinnn.Ni baru kejap ni ada satu makcik ni tengok aku duk main-main dengan Wani...dia tegur aku...."Kenapa tak bagi orang jaga?" Aku pun dah tak tau nak jawab apa...last-last aku jawab entahlah makcik....aku rasa anak aku memang tak boleh nak berenggang la dengann aku...ialah dari kecik sampai la sekarang ni umur dia dah 9bulan tak pernah berpisah....takpela selagi aku leh tanggung aku tanggung laa...lagipun dah memang tanggungjawab aku kan.

Sebelum ni malam aku agak happy penuh dengan gelak ketawa sampai sakit-sakit perut aku gelak.Mana taknya aku ada kenal satu orang ni dalam BBM memang kelakar habis.Selalu je buat orang pandang serong kat aku sebab gelak sorang-sorang.Kira dia ni leh masuk la dengan kepala aku....Tapi dua tiga hari ni dia menghilangkan diri dari BBM....wahhhh.....rasa macam lain macam la bila dia takde...kalau tak ada je benda yang boleh buat aku gelak.Entah bila laa aku leh borak dgn dia lagi kat dalam BBM.Actually aku memang rindu kat mr.Veru kat dalam BBM.Hahahaah....korang mesti pelik kan aku rindu kat mr Veru....takpelaaa takyah la aku terangkan kat sini siapa mr Veru..malam tadi mr veru tak berkata-kata langsung dekat YM......online tapi senyap....musykil....dah pagi ni pun sama....senyap juga....salu pagi2 dia dah wat aku tergelak besar dengan lawak-lawak dia....mr Veru dimanakah kamu.!!!!!!!!!.

Dah laaa ntah apa yang aku merapek meraban ni.....
See u all later!!!!!!!

1 comments:

Funky Monyet said...

wakakakak.. ceq tau sapa mr. veru veru tu.... sangat interesting!

Post a Comment