20 October 2011

-Jemmmmm-

Jemmmm.....jem kepala otak aku...kenapala semenjak dua menjak aku rasa otak aku ni makin slow membuat decision.Adakah faktor umur aku yang semakin meningkat?Arghhh tension sekarang ni




Aku hari ni kat bengkel cuba selesaikan engine management evo3 si khan ni.Aku tak tau la apsal aku tak boleh solve problem kereta ni..puas aku pikir...bukak internet cari info...info yang ada semua tak membantu aku.Dah la haltech nye usb connector ke laptop ni kejap ok kejap tak ok.Sakit kepala aku.

Macamana berserabutnya wiring evo3 ni macam tu jugaklah serabutnya otak aku....tekanan perasaan aku hari ni...perut lapar sudah...jomm makan dulu.......

1 comments:

ieeshiajaecks said...

Titanium Rings - The Tinium Art Gallery
The Tinium titanium teeth k9 Ring is an ornamental bronze engraved patterned on the black titanium ring tinium and is titanium bmx frame the most famous piece in the titanium trim reviews history ceramic or titanium flat iron of the jewelry world.

Post a Comment