12 October 2011

kerja kerja kerja

Fuhhhh.....dah pkl 1pg aku masih disini.Di bengkel burukku bekerja...hahaha...apa laa nak jadi dengan aku ni...orang lain semua dah seronok membuat taik mata kat rumah.Aku masih lagi tertonggeng2 buat kerja kat sini.Kaya tak jugak.Perut pun dah start nyanyi dah ni.Mata pun dah berair...kalau ikutkan hati nak je aku balik tido...tapi misi aku masih belum tercapai.

Tadi ada bincang dengan Cik Ain pasal offer yang member aku tanya aku semalam.Dia macam bagi green light je.Aku ni yang dalam dilema tak tau samada nak accept atau tak offer tu.Aku rasa aku masih memerlukan masa untuk berpikir.tentang perkara itu.Banyak perkara yang perlu aku pertimbangkan sebelum membuat keputusan.Tidak dinafikan aku memang merindui dunia perlumbaan yang pernah aku lalui dulu.Tapi itu dulu..sekarang keadaan telah berubah...berikan aku sedikit masa lagi untuk berpikir.....

Time2 perut lapar ni leh lak teringin makan cucuk2(stimbot) downtown mines....agak lama dah aku tak pergi sana..Susah juga xde facebook ni...tak tau apa perkembangan rakan2 kat luar sana.Ntah bila la aku leh dapatkan semula akaun fb aku.


Sambung kerja laaaa

0 comments:

Post a Comment