12 May 2010

MALAYSIA GOING TO SEMI FINAL

mendebarkan....nasib baik Hafiz tak main macam lawan jepun semalam...aku dah seriau je menengok nye..ke pemain Denmark tu yg tak reti main....apa-apa pun aaku gembira sebab Malaysia pergi semi final...lawannya di semi final???CHINA....hahaha

Kenapa aku gelak?sebab aku tak sabar nak tengok Dato Lee Chong Wei lawan si Lin Dan...sejak Olimpik ni adalah kali pertama mereka bertemu semula...(kalau aku x silap la).Kompom Chong Wei nak balas dendam nye..tapi yang merisaukan aku ialah Beregu kedua dan single ketiga Malaysia..
Aku harap Rexy dan Misbun dapat lakukan sesuatu untuk memperbaiki mutu dan corak permainan pemain single kedua dan beregu kedua Malaysia

Sebagai rakyat Malaysia marilah kita beramai-ramai memenuhi stadium bukit jalil untuk memberi sokongan kepada pasukan malaysia........

2 comments:

oktant said...

Permainan Hafiz semalam lebih meyakinkan. :)

Tahniah Malaysia!

jfook said...

Congrates Malaysia!

Post a Comment