11 November 2011

Toyota Duet or Daihatsu Storia

Assalamualaikum.....dah berapa hari tak berupdate blog aku ni.Sibuk kat bengkel buruk aku membataskan aku dengan dunia blogging.Hari ni pukul 12 malam baru balik rumah.Penat betul rasa badan ni tapi nak buat camne tanggungjawab aku untuk menyiapkan semua kereta yang ada kat bengkel tu.Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana memberikan aku rezeki yang tak putus2.Yang penting kita bekerja kenalah ikhlas demi mencari rezeki untuk keluarga.

Ok...cukuplah aku melalut ye.Tengok tajuk tu.Kat sini aku nak tanya sikit la kat orang diluar sana yang menjelajah blog aku ni....apa beza toyota duet dengan daihatsu storia?Dua hari lepas ada sebiji halfcut mendarat kat bengkel aku....ada yang kata storia ada yang kata duet.Aku pun naik pening memikirkannya.Bila tengok kat website memang rupa dia lebih kurang je.

front view


side view


baru sampai



1 comments:

mr KuTeK said...

salam abang pomen nak ntyer la baper cost halfcut ni ek?? macam berkenan tok kancil 850 saya la

Post a Comment