23 November 2011

Sepang Drag Battle

Hello bloggers.Agak lama aku tidak mengupdate blog aku.Macam biasala kan ruang waktu yang terhad sentiasa membataskan aku dengan dunia maya sekaligus menghalang aku dari bermain-main dengan blog aku.Tiada apa yang menarik sangat nak dikongsikan bersama korang semua disini.Cik Ain dah start cuti sekolah....cuti pun kena kerja gak...korang kalau kawin dengan cikgu nanti korang taulah...nampak je cam dorang rilek sebab yime cuti sekolah dorang cuti..tapi sebenarnya diorang tetap gak kesekolah.

Pada 19hb iaitu pada sabtu malam minggu haritu aku pergi trek sepang saje je layan tengok sepang drag battle.Memula rasa malas nak pergi sebab rasa cam nak hujan je malam tu.Last2 si Fakrul datang bengkel aku dok ayat aku ajak pergi sana.Oleh kerana dia kata nak sponsor aku masuk paddock..aku pun pergilah....(paddock entry rm50).Boleh tahan banyak gak lah kereta yang masuk race malam ni.Tapi aku agak hampa kerana dah nak ending2 leh lak hujan turun,Tak best langsung tgk drag hujan2.Pukul 2 pagi aku dah blah balik rumah.

sdb1

sdb3

sdb7

sdb6

sdb4

sdb9

sdb10

sdb11

sdb12

sdb13

sdb14

sdb15

Inilah antara ambar yang sempat aku snap malam tu....

0 comments:

Post a Comment