20 September 2011

bersawang sudahhhbersawang sudahhh

Ya allah dah lama betul aku tinggalkan blog ni...Ni bukan berabuk lagi dah....bersawang bagai.....hehehe...Dah lama x berblogging ni sampai rasa cam pelik lak nak start balik.Apa yg buat aku teringat kat blog aku ni pun aku x tau...mungkin sebab aku dahj x tau nak buat apa kot.Ntahla..ni nak start merapu merapek balikla ni

Actually mata aku ni dah x boleh tidur tu yg buat aku teringat kat blog aku ni.Semalam petang aku tergolek kat dlm toilet rasa cam nak patah pinggang aku.hehhe menahan sakit sampai tertidur...pkl 3 pg ni terjaga.Wah langsung x leh lelap sampai skrg.Diam x diam dah setahun lebih aku tak berblogging kan....bukan x nak...tp x sempat.

Semenjak dapat anak pertama ni hidup aku agak sikit kelam kabut laaa...bukannya apa biasa hidup berdua tp skrg dah bertiga....biasalah tu...btw aku x hantar anak aku pergi pengasuh.Bukan aku x nak hantar tapi aku takut laaaa....Tiap pagi anak aku ada dgn aku...pergi sarapan pastu lepak bengkel....hehehe....Mesti korang pelik kan camane aku jaga baby dekat bengkel buruk aku...tp itulah kenyataan...hehehe.....

Ooopsss Nurul Wani dah bangun...ssseee u alll later....

0 comments:

Post a Comment