29 September 2011

Nurul Wani

Semalam buat pertama kalinya aku membuat percubaan menghantar Nurul Wani ke pengasuh.Pagi tu aku siapkan wani mandikan dia pastu packing barang dia mana yang patut hantar ke rumah pengasuh.Masa pengasuh tu ambil dia muka dia dah berubah tapi aku buat tak tau je terus tinggalkan dia.Tak sampai sejam pengasuh call aku cakap Wani nangis tak henti-henti.

Aku pergi balik rumah pengasuh tu tengok Wani menangis tersedu-sedu.Nampak je muka aku terus menjerit.Aku pun ambik dia terus dia peluk aku kuat-kuat.Bawak balik kedai mak aku masih tersedu-sedu.Atuknya cuba ambil dia,dia tetap peluk aku kuat-kuat.Aku bawak dia naik kereta jalan-jalan barulah reda sikit...baru la dia leh senyum.Memang anak ayah betulla Wani ni.

Hari ni pepagi mak aku dah sound aku sampai bila aku nak jaga Wani sendiri....aku kelu tak terkata apa.Aku pun tak tahu sampai bila.Kalau hantar kat pengasuh dia menangis je pastu pengasuh tu hilang sabar buat yang bukan-bukan kat anak aku sapa mau tanggung?Biarlah aku susah sikit sekarang ni janji aku dapat tgk anak aku depan mata aku tanpa rasa risau.

1 comments:

Deen said...

Sapa mau tanggung??
Lu sendiri tanggung laaa....
Kekekeke.....

Kecik2 nie die xbese lg kot bang.....
Train die pelan2 laaa.....
Die dh bese bau minyak itam yg melekat kt abg tuh...
Tetiba bau tu juah dr die, tu yg xsenang duduk die tue...
hehehehe

Post a Comment