21 September 2011

Duniaku tanpa blackberry

Bb kurosak....ntah macam mana leh terlupa aku letak bb aku kat bonet kereta pastu dgn selamba aku tutup bonet kereta....akibatnya hancur screen bb aku....wahhhh tot tet tot tet bunyi bbm tapi apa kejadahnya screen aku blank?????camne aku nak baca text korang pastu call aku marah2 sebab aku x reply text korang....huh....eiiii buat aku gerammm je.

Sekarang ni aku dekat downtown mines jumpa luncai@use arshad.... Sib baik dia ada kalau tak ntah berapa aku kena pow dengan tokey kedai tepon untuk ganti screen bb aku...boleh tahan gak laaa harga screen tu tapi nak taknak kena tukar gak kan....apa pun tak boleh hihuhuhu.

Terasa gak bila xde bb ni....xde bunyi tot tet tot tet.....xde kutuk mengutuk....xde lawak2 bodoh...arghhh tension....nak check in 4sq xleh. Habisla mayorship aku hahaha.....pasti rampasan kuasa berlaku...pendek kata mmg bosan gila.Melepak kat yus accessories downtown ni skrg dah pukul 1pg. Tergelak besar aku tgk budak2 kecik ni dgn org2 tua layan lagu chicken dance dgn poco2.Terhibur gakla hati aku yg lara ni hahahaha.....yg nyata aku xleh berbbm dlm beberapa hari ni....arghhhh bosannnnnn

0 comments:

Post a Comment