04 July 2010

Cubaan memasukkan engine 4G92 Mivec Ke Dalam Waja Day 2

Nampaknya apa yang dirancangkan hari bakal terunda setelah mendung di langit dan angin bertiup kencang menandakan hujan lebat bakal turun.(dah turun pun masa aku tulis ni blog ni). Ni yang merisaukan aku sebab timing semua dah lari.Tapi nak wat camne kan..ini semua kuasa allah.
Maklumlah workshop aku ni workshop kampung..takde dinding...yang ade hanya atap je dengan satu bilik stor.Tapi takpe...walaupun workshop aku ni cikai je tapi alhamdulillah selama ni kat sini lah aku mencari rezeki.Hujan pun dah lebat betul ni...bila hujan cam biasala mesti air bertakung punya kat lantai workshop aku ni...isk...kesian kan...takpe..nanti bila aku kaya aku upgrade workshop aku siap ade aircond semua...(berangan je la)....


Mendung Tak semestinya hujan (dah hujan dah pun)
Inilah bengkel cikai aku yang tak berdinding
Tunggu masa je nak runtuh air dalam awan tu!!!

2 comments:

Ain Twitty said...

apa kata kita jenjalan... nak cari antivirus... tak tau nak wat cemana dengan trojan ni. lagipun hujan kan .. :D

dgurlinred said...

trojan.. suka sgt berdempek.. pastu susah lak nak halau!! -sigh-

Post a Comment